OFERTA I CENNIK

Artykuły sponsorowane

Reklamuj się z nami

napisz do nas teraz

Zgoda na przetwarzanie danych

7 + 5 =

PUBLIKACJA ARTYKUŁÓW SPONSOROWANYCH

Publikuj artykuły w naszym serwisie. Docieraj do naszych czytelników i zdobywaj nowych Klientów. Mamy jasno zdefiniowaną grupę odbiorców. Na naszych stronach zamieszczamy treści o pracy i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych. Dostarczmy również praktyczne porady dla osób z niepełnosprawnościami.

PISANIE TEKSTÓW NA ZLECENIE

Piszemy teksty na zlecenie. Po wcześniejszym researchu napiszemy artykuł praktycznie na każdy temat. Dostarczamy teksty na bloga, tworzymy dobre teksty na strony internetowe. Piszemy dla czytelnika ale z zachowaniem zasad SEO. Współpracujemy z wieloma branżami, wspierając firmy w ich content marketingu.

Artykuły sponsorowane są jednym z najlepszych sposobów na poprawę pozycji firmy w sieci. Publikacja artykułów sponsorowanych pomaga budować i utrzymywać w długim terminie pozytywny wizerunek marki w sieci. Publikacja treści wprost przekłada się też na wyższe pozycje strony w wynikach wyszukiwania google. Dobry artykuł sponsorowany ma więc bezpośrednie przełożenie na działania SEO.

Artykuły sponsorowane stanowią formę reklamy natywnej. Treści wplecione są w tematykę portalu lub serwisu internetowego przez co są przyjazne dla czytelników. Artykuły mogą przybrać formę recenzji, porównań, wywiadów lub case study. Zawarte w nich obrazy, infografiki i tabele są przyjazne dla czytelnika. Wplecione w treść słowa kluczowe i linki z odpowiednim anchor tekstem są pozytywnie oceniane przez algorytmy wyszukiwarek. Działania te pozytywnie przekładają się na trust flow strony www. Google promuje bowiem wartościowe i merytoryczne treści.

Oferta pisania tekstów i publikacji artykułów



Co to jest artykuł sponsorowany? Zacznijmy od podstaw

Z artykułami sponsorowanymi spotykamy się bardzo często. Pojawiają się głównie w internecie ale można je spotkać też w tradycyjnej prasie. Artykuł sponsorowany jest to forma reklamy natywnej w serwisie internetowym. Polega na stworzeniu wartościowego i rzetelnego przekazu, który swoją treścią w subtelny sposób nawiązuje do określonego produktu lub usługi. Jego zadaniem jest zwrócenie uwagi czytelnika i przekonanie go w sposób wiarygodny do danej usługi lub produktu. Może rozwiązywać problem konsumenta lub być recenzją jakiegoś produktu.

Artykuł sponsorowany od tradycyjnego odróżnia zamieszczenie w jego treści grafiki, logotypu lub linku promującego dany produkt. Jego zawartość merytoryczna odnosi się do aktualnych informacji i wzbudza zainteresowanie potencjalnych klientów. Co istotne, artykuł sponsorowany nie może reklamować niczego w sposób nachalny, a jedynie subtelnie zachęcać czytelnika do szerszego zapoznania się z ofertą reklamodawcy. Jeśli reklama w artykule będzie zbyt nachalna, może zniechęcić czytelnika i wywołać odwrotny do zamierzonego skutek. Oznacza to, że artykuł sponsorowany musi być napisany umiejętnie bez bezpośrednich informacji reklamowych.

Obecnie dość częstą formą artykułu sponsorowanego jest storytelling czyli opowiadanie historii. W tle opowieści występuje określona marka. Ważne by w jej treści nie stała się głównym tematem lecz odpowiadała na potrzeby czytelnika. Musi on zrozumieć, że tylko twój produkt będzie dla niego najlepszy, dzięki czemu świadomie zdecyduje się na jego zakup.

Artykuł sponsorowany może przebrać różne formy. Pozwala trafić do różnych grup klientów, odpowiada też na różne potrzeby. Mogą być to przykładowo:

  • wywiady z autorytetami,
  • wywiady z pracownikami, konsumentami, dostawcami,
  • wypowiedzi lub publikacje ekspertów,
  • poradniki dla użytkowników lub konsumentów,
  • recenzje produktów, usług,
  • wyniki badań lub testów,
  • przykłady, case study.

Dlaczego warto publikować artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane są doskonałym sposobem na promocję firmy. Pozwalają budować lepszy wizerunek marki i stanowią ważne źródło ruchu na stronie internetowej. Wpisują się tym samym w strategię działań SEO. Zadaniem takiego artykułu może być m.in. informowanie o produkcie czy usługach, wywołanie pozytywnych emocji, skłanianie do przemyśleń. Taka forma jest alternatywą dla nadmiernej ilości różnorodnych reklam, jakie spotykamy nieustannie w sieci. Jeśli będzie zawierał w sobie przydatne dla czytelnika treści lub pomoże rozwiązać mu problem może spowodować, że zainteresowany produktem czy usługą odwiedzi twoją stronę, a w dalszej konsekwencji skorzysta z twojej oferty.

zdjęcie linków zwrotnych
Wartościowe linki z artykułów

Artykuł sponsorowany pozwala pozyskiwać wartościowe linki i generować ruch na stronie oraz jednocześnie budować pozytywny wizerunek firmy w internecie. Przypominając tradycyjny artykuł może zostać przeczytany przez potencjalnego klienta. Nie zostanie pominięty tak, jak to za zwyczaj w przypadku tradycyjnych reklam. Szczególnie tych banerowych, które są automatycznie zamykane bądź blokowane przez internautę. Tak więc content marketing w artykułach sponsorowanych ma szansę zainteresować czytelnika twoją marką lub oferowanym produktem.

Artykuły to lepsze SEO

Artykuły sponsorowane warto publikować w jak największej ilości miejsc. Im więcej wzmianek o domenie w sieci i linków prowadzących do niej, tym lepiej wpływa to na jej widoczność w wyszukiwarce. Opierając się na słowach autorytetów a Ahrefs i Semrush, dobry link building jest nadal kluczowym czynnikiem rankingowym.

seo artykuły
lepsze seo
Artykuły są skuteczniejsze od reklam

Artykuł nie musi wprost namawiać do kupna i głośno informować o promocjach. Takich informacji obecni konsumenci mają aż nadto. Są nimi bombardowani każdego dnia. Publikując treści wystarczy rozwiązać problem konsumenta aby stał się on fanem marki. Przygotowanie wartościowych materiałów wraz ze wzmianką o marce, ich publikacja w odpowiednio dobranym serwisie może skutecznie przełożyć się na sukces w sieci.

Zleć nam napisanie i publikację artykułu



Gdzie zamieścić artykuł sponsorowany

Miejsce publikacji artykułu nie może być przypadkowe, musi być przede wszystkim dostosowane do twojego odbiorcy. Istotny jest również potencjał strony, na którym zamieszczone są treści linkujące do serwisu. Jeśli portal się rozwija się i rozbudowuje, link z czasem może zyskać na wartości.

W sieci istnieje mnóstwo miejsc, w których można opublikować artykuł sponsorowany. Istnieją portale skupiające blogerów i wydawnictwa. Najpopularniejsze polskie platformy ułatwiające publikację artykułu to Whitepress, ReachaBlogger i Linkhouse.

Jak informuje portal Whitepress reklamodawca ma możliwość wyboru. Może zdecydować się włącznie na publikację własnego tekstu na wybranej platformie. Ma też możliwość zamówienia usługi, czyli napisanie tekstu przez copywriterów whitepress. Copywriter może napisać artykuł o zróżnicowanej jakości merytorycznej i różnej obojętności. Naturalnie, treści artykułu będę skorelowane z ceną usługi.

Własne serwisy do zamieszczania artykułów sponsorowanych posiadają też agencje SEO. Prowadzą one strony, na których piszą wartościowy content pod potrzeby swoich klientów. Portale te do złudzenia przypominają strony firmowe, strony gazet lokalnych bądź blogi. Są to tzw. strony zapleczowe, w branżowym żargonie nazywane PBN (skrót od Private Blog Network)

Naturalnie publikacje artykułu sponsorowanego można zamówić w każdym informacyjnym serwisie internetowym. Taka możliwość istnieje też na internetowych wydaniach gazet lub telewizji. Na stronach tych można znaleźć zakładkę reklama lub współpraca z danymi do kontaktu. Część portali udostępnia informację o ofercie publikacji lub cenniku reklam.

Przed wyborem miejsca publikacji artykułu sponsorowanego dobrze sprawdzić liczbę użytkowników, fanów i obserwatorów jaką posiada dany serwis. O jego wartości decyduje również wiek domeny oraz jakość linków prowadzących do niego. Takie podejście pozwoli wstępnie ocenić, czy warto publikować na nim artykuł.

gdzie publikowac artykuły
ranking stron internetowych

Jak sprawdzić ranking strony

Popularnymi wskaźnikami oceniającymi jakość witryny są:

  • Alexa Rank czyli globalny system rankingowy, zestawiający strony www na podstawie ich liczby użytkowników i wejść na daną witrynę.
  • Domain Authority, Page Authority (DA, PA) to wskaźniki oceny witryny opracowane przez firmę Moz. Opiera się na analizach tej firmy, uwzględniając kilkadziesiąt czynników rankingowych. Wykorzystuje on algorytmy AI, aby najtrafniej ocenić moc danej strony.
  • Citation Flow i Trust Flow (CF i TF) czyli czynniki rankingowe Majestic. Obrazują one jakość witryny na podstawie linków zwrotnych z jednoczesnym uwzględnieniem ruchu z tych www.
  • Authority Score (AS) to ocena autorytetu Semrush na podstawie linków, ich popularności oraz sygnałów.
  • Domain Rating i URL Rating (DR i UR) tym razem mamy do czynnika ze wskaźnikami Ahrefs. Pokazuje siłę profilu linków uwzględnia linki nofollow i dofollow i kliknięcia w odnośniki.
Wybór serwisu i publikacji będzie zależał od celu marketingowego artykułu. Wcześniej warto sprawdzić czytelników, do których trafi i zastanowić się czy są wśród nich ci, na których najbardziej ci zależy. Następnie dobrze sprawdzić, czy wartości wyznawane przez serwis są zgodne z tymi wyznawanymi przez twoją firmę.

Jak napisać dobry tekst do artykułów sponsorowanych

Naturalne jest, że artykuł sponsorowany będzie się w zależności od tego gdzie zostanie opublikowany i do kogo jest kierowany. Jego forma i treść musi być dostosowana do odbiorców danego serwisu. Mogą być to przykładowo różnego rodzaju toplisty, ileś sposobów na, które są bardzo popularne i często klikane przez użytkowników. Sprawdzają się przede wszystkim, kiedy czytelnik poszukuje odpowiedzi na konkretne pytania lub chce rozwiązać dany problem.

Artykuł sponsorowany może również przedstawiać w żartobliwy sposób różne zestawienia: oczekiwania vs rzeczywistość, x kontra y lub zestawienia najlepszych i najgorszych produktów w danej kategorii. Pomysłów jest wiele i zależy od kreatywności autora.

Istotną kwestią jest by artykuł był spójny z przekazem zleceniodawcy. Powinien być unikatowy i wyróżniać się na tle innych by przykuwał uwagę. Jego tytuł i nagłówek musi zachęcać do kliknięcia. Niezależnie od wszystkiego artykuł sponsorowany powinien zawsze przekazywać wartości wyznawane przez daną markę. Co istotne, artykuły sponsorowane mają swój konkretny cel marketingowy i ich treść będzie dążyła do jego realizacji. To właśnie dlatego znajdujemy w niej wzmianki o marce, produkcie lub linki prowadzące do strony konkretnej firmy. Takim celem artykułu może być oczywiście sprzedaż danego produktu, ale nie tylko. Szczególnie dla nowych marek stawiających swoje pierwsze kroki w sieci może być to:

  • zwiększenie ruchu na stronie,
  • pozyskiwanie nowych odbiorców,
  • zwiększanie zasięgów,
  • budowanie świadomości marki oraz jej wizerunku,
  • budowanie pozycji na rynku,
  • osłabienie negatywnych opinii.

Piszemy dobre artykuły sponsorowane



Linki z artykułu sponsorowanego

Link building jest jedną z najbardziej czasochłonnych metod w procesie pozycjonowania. Warto jednak w nią zainwestować ze względu na to, że odpowiednio prowadzona strategia pozyskiwania linków pozwoli na wypromowanie strony i zwiększenie jej widoczności w wyszukiwarce.

Celem pozycjonowania linków jest wyróżnienie się na innych stronach internetowych. Dzieje się to za pomocą linku zwrotnego do twojej strony internetowej. Linki nie tylko umożliwiają internautom nawigację pomiędzy stronami, są także wykorzystywane przez roboty wyszukiwarek. Odkrywają nowe strony www i rozpoznając treści decydują o ich pozycji na liście wyników wyszukiwania.

Być może nie będzie to odkrywcze, ale im bardziej widoczna jest twoja strona internetowa tym łatwiej jej osiągnąć wysokie pozycje w Google. Niestety w sieci istnieje już mnóstwo treści, a konkurencja nie śpi. Jeśli tworzysz wysokiej jakości treści, ale nieodpowiednio je publikujesz, nie pozyskujesz linków przychodzących z dobrych źródeł, to najprawdopodobniej nikt o tych treściach nie wie.

Najskuteczniejszą metodą pozyskiwania linków są właśnie artykuły sponsorowane. Dlaczego?

W wyborze linków najważniejsza jest jakość a nie ilość prowadzących do twojej strony internetowej. Natomiast duża ilość słabej jakości linków może nawet zaszkodzić i w konsekwencji doprowadzić do ograniczenia widoczności w Google. Oznacza to, że korzystniej pozyskać kilka linków miesięcznie w postaci artykułów sponsorowanych z dobrych źródeł tematycznych niż przykładowo 100 linków miesięcznie z różnych for internetowych, profili itp.

W przypadku artykułów sponsorowanych można samodzielnie wybrać miejsce publikacji. Pozwala to na wykorzystanie narzędzi do analizy i zbadać parametry domeny. Dzięki temu zyskujemy pewność, że wybrane miejsce jest najodpowiedniejsze. Często bywa, że ludzie pozyskują linki w sposób masowy z tanich źródeł. To jednak w dalszej perspektywie nie jest skuteczną metodą.

Wiedząc o tym i wybierając publikację artykułów sponsorowanych, tym samym zyskując kilka linków wysokiej jakości zyskujesz przewagę nad konkurencją.

linki oferta
Artykuły sponsorowane wsparciem działań SEO

Tworzenie wartościowych treści to w dzisiejszym internecie podstawa. Niestety nikt do nich nie dotrze jeśli twoja strona będzie niewidoczna w sieci. Ważna jest również publikacja ich w dobrze prosperującym serwisie zewnętrznym z linkiem zwrotnym do twojej strony www. Artykuły sponsorowane to korzystne działanie pod względem SEO, który rozwiązuje obie sprawy jednocześnie. Jeśli te działania są dobrze prowadzone pozytywnie wpływają na autorytet strony i na jej widoczność w wyszukiwarce. Więcej wzmianek o stronie to więcej odwiedzin.

Krótko mówiąc, tekst sponsorowany jest ciekawą formą promocji twoich produktów czy usług. Bez nachalnej reklamy zwiększasz świadomość swojego brandu i budujesz lepszy wizerunek firmy, a jednocześnie dbasz o działania SEO. Dzięki artykułom sponsorowanym możesz zyskać linki zwrotne z dobrych i wiarygodnych źródeł.

Przykłady publikacji artykułów sponsorowanych

Czy zdarzyło się kiedyś, abyś szukał najlepszych plaż lub miejsc na wakacje? A może nie wiedziałeś jak upiec pyszny sernik i szukałeś przepisu? Czytasz artykuł, jakiś poradnik lub przeglądasz tabelę z rankingami. Tak, zapewne nie klikasz w reklamy. Jednak za chwilę, nie wiesz dlaczego jesteś już na innej stronie internetowej. Proponują Ci rezerwację hotelu, wynajem samochodu lub zakup wiertarki.

Jeśli kiedykolwiek natknąłeś się na przydatny artykuł, który językiem korzyści, w magiczny sposób doprowadził Cię do doprowadził Cię do zewnętrznego serwisu to oznacza to tylko jedno. Poprzez dobrze napisany tekst, zostałeś skutecznie skierowany na stronę transakcyjną.

Nie jest odkrywcze, że biznes coraz częściej kieruje swoje budżety marketingowe na strategię sponsorowanych treści. Powód jest jeden – sponsorowane artykuły naprawdę działają. Tego typu przekazy mają interesującą formę, angażują czytelnika ale przede wszystkim dostarczają wartości. Choć jest to reklama nie powoduje zmęczenia u odbiorców.

artykuł sponsorowany 1
Artykuł o pracy dla osób niepełnosprawnych

Praca dla niepełnosprawnych w Poczta Polska to dobry przykład artykułu sponsorowanego. Wpis ten dostarcza wartościowych informacji dla osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poruszyliśmy w nim kluczowe dla kandydatów aspekty. Zamieściliśmy opinie innych pracowników o firmie, podaliśmy też przykłady wynagrodzeń. Zaakcentowaliśmy też wiarygodność pracodawcy, jego renomę i inne informacje wzbudzające zaufanie.

Artykuł “Praca dla niepełnosprawnych w Poczta Polska SA” dostępny jest tutaj: https://archiwum-mywspieramy.dfirma.pl/porady/praca-dla-niepelnosprawnych-poczta-polska/

Tekst do artykułu jak zatrudniać osoby niepełnosprawne

Jak zatrudniać osoby niepełnosprawne to kolejny przykład tekstu sponsorowanego. Napisanie artykułu było odpowiedzią na częste zapytania pracodawców o poradę w tym temacie. W artykule napisanym w formie poradnika poruszamy korzyści płynące z zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Omówiliśmy również inne aspekty. Jak skutecznie znaleźć kandydata z niepełnosprawnością, jak formalnie zatrudnić pracownika z orzeczeniem a następnie wdrożyć go do prac. Sponsorowany artykuł powstał przy współpracy z HR Appka, będącej aplikacją wspierającą rekrutację pracowników.

Z wpisem “Jak zatrudniać osoby niepełnosprawne. 7 rad od „HRappka.pl” jak robić to dobrze” można się zapoznać pod tym linkiem: https://archiwum-mywspieramy.dfirma.pl/porady/jak-zatrudniac-osoby-niepelnosprawne/

artykuł sponsorowany 2
artykuł sponsorowany 3
Jak szukać pracowników z orzeczeniem

Gdzie szukać pracowników niepełnosprawnych to też przykład artykułu sponsorowanego. Artykuł portalu z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych skupia się na rozwiązaniu najczęstszych problemów pracodawcy. Tekst dostarcza wskazówek, wyjaśnia wątpliwości oraz pomaga przełamywać bariery w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Treść “Jak zatrudnić pracownika niepełnosprawnego?” dostępna jest tutaj: https://archiwum-mywspieramy.dfirma.pl/porady/jak-zatrudnic-pracownika-niepelnosprawnego/

Na tych przykładach widać, że artykuł sponsorowany choć jest formą reklamy dostarcza wymierne korzyści dla czytelnika. Z punktu widzenia reklamodawcy jest on źródłem ruchu na stronę dzięki bezpośrednim kliknięciom w linki. Przez odpowiedni dobór słów kluczowych wpływa też na poprawę widoczność stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Serwisy decydujące się na napisanie i publikację na stronie w celu pozycjonowania korzystają więc dwukrotnie. Trafiają na pierwszą stronę w google i pozyskują nowego klienta. czytelnika ale przede wszystkim dostarczają wartości. Choć jest to reklama nie powoduje zmęczenia u odbiorców.

Chcesz zamieścić artykuł sponsorowany?



Przykładowy artykuł sponsorowany w formie artykułu informacyjnego

Artykuły informacyjne docierają do konkretnej grupy odbiorców, edukując je i przedstawiając sposoby rozwiązania konkretnego problemu. Stwarzają ogromne możliwości dla zleceniodawców do zaprezentowania swoich produktów lub usług w ramach takiej treści. Przykładowo firma Bear Brand Adult Plus publikowała treści pomagające zwiększyć produktywność w pracy. Publikowała ona treści na portalach, które są wiarygodnymi źródłami informacji w grupie docelowej.

Recenzje produktów, poradniki i samouczki to kolejne przykłady artykułu sponsorowanego

Recenzje produktów i poradniki pomagają wzmocnić zaufanie konsumentów. Prezentują bowiem bardziej realistyczny wizerunek biznesu. Najlepszym sposobem na to, jest współpraca z osobami, którzy są już uważani za ekspertów w danej niszy. Dobrym przykładem jest kampania Avon Summer, w której cztery blogerki stworzyły najnowsze artykuły i recenzje produktów promujące letnią linię kosmetyków. Kampania zwiększyła o 150% liczbę wyświetleń stron internetowych i wprost przełożyła się na wzrost sprzedaży.

Motywacyjne i inspirujące treści to też przykład artykułów sponsorowanych

Większość ludzi przyciągają przekazy, które sprawiają, że czują się dobrze. Jeśli więc skojarzysz je ze swoją usługą lub produktem to jest bardzo prawdopodobne że, poczują się też dobrze z twoim biznesem. Tak targetowana, z dobrym doborem słów kluczowych kampania pozwoliła Wego na 1,3 mln wyświetleń publikacji oraz 300 tys polubień i kliknięć na portalach społecznościowych.

Dlaczego warto inwestować w publikację artykułu sponsorowanego?

Ze względu na ilość reklam, które dziś występują w internecie wielu użytkowników odrzuca je automatycznie. Inaczej kwestia wygląda w przypadku artykułów sponsorowanych. Czytelnik może zapoznać się z jego treścią i w obiektywny sposób poznać wartość produktu. Wywołuje to pozytywne emocje, a w dalszej konsekwencji zainteresowanie ofertą.

Wartościowy i rzetelny artykuł wpływa na wiarygodność oferty i wzbudza zaufanie do brandu. Ponad to pozwala budować pozycję eksperta w danej dziedzinie.

Co zyskujesz inwestując w artykuły sponsorowane?

  • szerokie zasięgi,
  • podnosisz autorytet witryny,
  • budujesz lepszą widoczność w Google,
  • pozycjonujesz stronę na nowe słowa kluczowe,
  • zwiększasz zaufanie konsumentów,
  • zdobywasz nowych klienci.

Podsumowanie artykułu o publikacji artykułów sponsorowanych

Jeśli szukasz sposobów na poprawę swojej widoczności w świecie online, publikowanie postów sponsorowanych to świetny początek. Publikowanie treści, które będą interesujące dla Twojej grupy docelowej, nie tylko pomaga budować i utrzymywać długoterminową pozytywną reputację, ale także poprawia rankingi SEO poprzez zwiększanie pozycji strony w Google. Oznacza to, że dobrej jakości post sponsorowany ma natychmiastowy wpływ na powodzenie działań optymalizacyjnych dla wyszukiwarek.

Szukając sposobów na promocję swojego produktu, miej oko na influencerów lub biznesy, które są zgodne z Twoją misją. Rekomendacja od influencera może pomóc w budowaniu zaufania, którego konsumenci potrzebują, aby dokonać zakupu. Im bardziej pasują do Twojego DNA i mają podobny cel, tym lepsza będzie reklama. Ludzie chętniej zwracają uwagę na historie, jeśli są one strategicznie rozmieszczone w formatach, które pasują do przekazu. Możesz także użyć narzędzi, do aby śledzić zwrot z inwestycji w sponsorowane treści.

Niezależnie od tego, czy Twoja firma jest duża, czy mała, znajdziesz wiele możliwości dla sponsorowanych treści. W zależności od tego jaki masz biznes, możesz zacząć od postów na Twitterze, przez wpisy na blogu aż po filmy na YouTube. Sponsorowane treści pozwalają dotrzeć do nowych odbiorców i zdobyć zaufanie potencjalnych klientów.

Ile kosztuje napisanie artykułu sponsorowanego?
Cena uzależniona jest od tematu, dostępności materiałów oraz objętości. Cena ustalana jest indywidualnie. Stawka ustalona jest za ilość znaków ze spacjami (zzs)
Gdzie zamieścić artykuł sponsorowany?
Artykuł można zamieścić praktycznie na każdym portalu internetowym. Wystarczy odszukać na stronie zakładkę “reklama” i zapoznać się z ofertą danego serwisu.

Gotowy na publikację artykułu sponsorowanego?